Regulamin dla transakcji zawartych do 24/12/2014

I. INFORMACJE O PRZEDSIĘBIORCY

Sklep internetowy www.glany.pl prowadzony jest przez firmę:
Grip Sylwia Zygadło i Andrzej Zygadło Spółka Jawna
ul. Łaciarska 59
50-146 Wrocław
NIP: 897-15-86-774
Regon: 931945620
wpisaną w rejestrze przedsiębiorców KRS pod nr 0000114273.


II. WARUNKI ZAKUPU I ZAPŁATY ZA TOWAR

1. Zamówienia można składać:
- bezpośrednio na stronie www.glany.pl poprzez wypełnienie "formularza zamówienia" znajdującego się na stronie sklepu;
- drogą mailową na adres sklep@glany.pl;
- telefonicznie pod numerami telefonów: 665 777 765 lub (71) 344 30 03.
2. Warunkiem przyjęcia zamówienia jest podanie przez Kupującego dokładnych danych do wysyłki towaru oraz aktualnego numeru telefonu.
3. Wszystkie złożone zamówienia są potwierdzane telefonicznie przez konsultanta sklepu w ciągu 24 h od momentu zakupu lub w pierwszym dniu roboczym w przypadku zamówień złożonych w dniu wolnym od pracy.
4. Kupujący może wprowadzić zmiany do złożonego zamówienia lub wycofać zamówienie drogą mailową lub telefonicznie jedynie do momentu potwierdzenia telefonicznego przez konsultanta sklepu.
5. Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym www.glany.pl są cenami wyrażonymi w walucie polskiej i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie zawierają kosztów dostawy zamówionego towaru.
6. Prowadzący sklep internetowy www.glany.pl wystawia dokument sprzedaży w postaci dowodu sprzedaży. W przypadku potrzeby wystawienia faktury VAT w formularzu zamówienia należy wpisać dokładne dane konieczne do jej wystawienia.
7. Zapłaty za towar Kupujący dokonuje:
- za zaliczeniem pocztowym (pobraniem), czyli płaci za towar listonoszowi lub kurierowi w momencie otrzymania przesyłki;
- w postaci przedpłaty na konto - w takim przypadku na prośbę Kupującego prowadzący sklep internetowy www.glany.pl podaje nr rachunku bankowego i dane do wpłaty.
8. Kupujący może odebrać zamówiony towar osobiście w jednym ze sklepów stacjonarnych prowadzącego sklep internetowy www.glany.pl we Wrocławiu (adresy i godziny otwarcia w zakładce kontakt). W przypadku odbioru osobistego Kupujący nie płaci kosztów dostawy.


III. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA I KOSZTY DOSTAWY

1. Przesyłki wysyłamy najpóźniej w ciągu 24 godzin od momentu telefonicznego potwierdzenia zamówienia (w przypadku płatności przy odbiorze) lub maksymalnie na drugi dzień od dnia dotarcia wpłaty na rachunek bankowy (w przypadku przedpłaty na konto).
2. Dokładny termin wysyłki konsultant sklepu ustala z Kupującym w rozmowie telefonicznej potwierdzającej zamówienie.
3. O ewentualnych problemach z realizacją zamówienia lub opóźnieniu wysyłki Kupujący jest niezwłocznie informowany przez konsultanta sklepu.
4. Paczki wysyłamy za pośrednictwem:
    Poczty Polskiej
- list polecony priorytetowy - 8 zł.
    Firmy kurierskiej Pocztex
- przesyłka pobraniowa priorytetowa (płatność przy odbiorze) - 15 zł.
- przesyłka priorytetowa po wpłacie na konto - 12 zł.
    Firmy kurierskiej Siódemka
- przesyłka pobraniowa (płatność przy odbiorze) - 15 zł.
- przesyłka po wpłacie na konto - 12 zł.
5. Paczki wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej docierają do odbiorcy w ciągu ok. 2 - 3 dni od dnia wysyłki. Paczki wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej Siódemka - w ciągu 24 godzin od momentu wysyłki.
6. W przypadku nadania paczki firmą kurierską Siódemka Kupujący otrzymuje drogą mailową nr nadania przesyłki, co pozwala mu na sprawdzenie gdzie znajduje się ona w danym momencie.
7. W przypadku zamówienia o wartości powyżej 300 zł koszty transportu pokrywa sprzedający (Kupujący płaci tylko za zamówiony towar).
8. W przypadku nie odebrania przesyłki przez Kupującego, pokrywa on koszty powrotu paczki do nadawcy oraz koszty ponownej wysyłki (także wtedy, gdy wartość zamówienia przekracza 300 zł.).
9. Sklep www.glany.pl realizuje przesyłki zagraniczne. Tryb i koszty realizacji wysyłek zagranicznych są uzgadniane indywidualnie z konsultantem sklepu i są uzależnione od ciężaru zamówionego towaru i kraju przeznaczenia.

IV. WYMIANA

1. Kupujący ma prawo wymienić otrzymany towar.
2. Wymiana jest możliwa w terminie do 10-ciu dni od dnia odebrania przesyłki przez Kupującego. Przekroczenie tego terminu może być podstawą do nieuwzględnienia wymiany przez sprzedającego.
3. O zamiarze wymiany otrzymanego towaru Kupujący powinien poinformować sklep www.glany.pl mailowo lub telefonicznie w celu ustalenia, czy towar na wymianę jest dostępny, co umożliwi jego rezerwację.
4. Wymiana odbywa się na koszt Kupującego. Kupujący wysyła paczkę na adres siedziby firmy podany w pkt. I (Informacje o przedsiębiorcy) i opłaca przesyłkę zwrotną.
5. Do przesyłki Kupujący powinien dołączyć także:
- paragon (dowód zakupu),
- kartkę z informacjami: na co ma być wymieniony odsyłany towar (w przypadku obuwia na jaki model i rozmiar), na jaki adres ma być odesłany oraz telefon kontaktowy w celu sprawnego wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości związanych z wymianą.
6. Procedura wymiany dotyczy wyłącznie towaru będącego w nienaruszonym stanie, czyli nie noszącego śladów użytkowania i kompletnego.
7. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej informacji mailowej lub telefonicznej.
8. Wszystkie wymiany sklep www.glany.pl realizuje w możliwie najkrótszym terminie.


V. ZWROT

1. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyn w terminie 10-ciu dni od dnia odebrania przesyłki, składając oświadczenie na piśmie, listowo lub mailowo. Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić nie później, niż na 14-cie dni od dnia odstąpienia od umowy.
2. Prawo do odstąpienia od umowy dotyczy wyłącznie towaru będącego w nienaruszonym stanie, czyli nie noszącego śladów użytkowania i kompletnego.
3. Pieniądze za zwracany towar przelewane są na konto Kupującego najpóźniej do 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki.
4. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Wpłaty za zwracany towar dokonywane są wyłącznie na konto bankowe podane przez Kupującego.


VI. REKLAMACJA

1. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z Ustawą z dn. 27 lipcca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
2. Kupujący wysyła obuwie do reklamacji na własny koszt, niezwłocznie po zauważeniu niepokojących go zmian.
3. Podstawą do reklamacji jest oryginał dowodu sprzedaży (paragon), który Reklamujący dołącza do przesyłki razem z krótkim opisem reklamowanych zmian w towarze.
4. Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14-tu dni od dnia otrzymania przesyłki przez sklep. W szczególnych przypadkach, kiedy towar wymaga naprawy, ostateczny czas załatwienia reklamacji może się przedłużyć do 30-tu dni.
5. W przypadku, gdy reklamacja jest uzasadniona, reklamowany towar zostaje naprawiony, natomiast jeśli naprawa nie jest możliwa, wymieniony na inny (wolny od wad). Jeśli naprawa lub wymiana nie są możliwe, sklep zwraca reklamującemu równowartość ceny produktu.
6. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru z umową, gdy Kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
7. Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużywanie się obuwia (np. fleków, wyściółki);
- uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, przecięcia);
- uszkodzenia wynikające ze złego dopasowania obuwia do stopy oraz niewłaściwego użytkowania i konserwacji;
- wady jawne, widoczne w momencie otrzymania przesyłki;
- wygoda obuwia;
- zniszczenie lub zgubienie elementów ozdobnych (np. klamry, guziki, koraliki);
- odbarwienia;
- przemakanie.
8. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem ani wysłanych bez uprzedniej konsultacji mailowej lub telefonicznej.

VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Składając zamówienie Kupujący wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych firmy GRIP, będącej właścicielem www.glany.pl.
2. Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówienia oraz w celu informowania o nowych produktach i akcjach promocyjnych oferowanych przez www.glany.pl - jeśli Kupujący wyrazi na to zgodę.
3. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom.
4. Regulamin może ulec zmianie. O treści zmian regulaminu sklep www.glany.pl zamieści każdorazowo informację na stronie głównej sklepu nie później niż na 14-cie dni kalendarzowych przed wprowadzeniem zmian. W/w informacja będzie widoczna na stronie głównej do momentu wprowadzenia zmian. Klientów, którzy zawarli umowę przed wejściem w życie w/w zmian, zmiany te nie obowiązują, chyba że uznają, że zmiany takie są dla nich korzystne.
5. Zakup w sklepie www.glany.pl jest równoznaczny z akceptacją zasad regulaminu przez Kupującego.

Formularz odstąpienia od umowy (pobierz) Formularz odstąpienia od umowy     Formularz zgłoszenia reklamacyjnego (pobierz) Formularz zgłoszenia reklamacyjnego