I. INFORMACJE O PRZEDSIĘBIORCY
Sklep internetowy www.glany.pl prowadzony jest przez firmę:
Grip Sylwia Zygadło i Andrzej Zygadło Spółka Jawna
ul. Łaciarska 59
50-146 Wrocław
NIP: 897-15-86-774
Regon: 931945620
wpisaną w rejestrze przedsiębiorców KRS pod nr 0000114273
telefon kontaktowy: 665 777 765
adres email: sklep@glany.pl
II. WARUNKI ZAKUPU I ZAPŁATY ZA TOWAR
1. Zamówienia należy składać bezpośrednio na stronie www.glany.pl poprzez wypełnienie "formularza zamówienia" znajdującego się na stronie sklepu.
2. Warunkiem przyjęcia zamówienia jest podanie przez Kupującego dokładnych danych do wysyłki towaru oraz aktualnego numeru telefonu.
3. Zamówienia złożone z opcją zapłaty za pobraniem (przy odbiorze przesyłki), a nie potwierdzone mailowo przez Kupującego, są potwierdzane telefonicznie przez konsultanta sklepu w celu wyeliminowania ewentualnych błędów w adresie dostawy.
4. Zamówienia złożone z opcją wpłaty na konto (przelew tradycyjny lub szybki - za pośrednictwem platformy Przelewy24) są realizowane po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym.
Dane do wpłaty:
Grip Spółka Jawna
Łaciarska 59
50-146 Wrocław
Bank Pekao S.A. Oddział we Wrocławiu
nr rachunku: 35 1240 6670 1111 0000 5647 9227
W tytule wpłaty należy podać numer zamówienia.
5. Kupujący może odebrać zamówiony towar osobiście w sklepie stacjonarnym prowadzącego sklep internetowy www.glany.pl we Wrocławiu (adres i godziny otwarcia w zakładce kontakt). W przypadku odbioru osobistego Kupujący nie płaci kosztów dostawy.
6. Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym www.glany.pl są cenami wyrażonymi w walucie polskiej i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie zawierają kosztów dostawy zamówionego towaru.
7. Prowadzący sklep internetowy www.glany.pl wystawia dokument sprzedaży w postaci dowodu sprzedaży. W przypadku potrzeby wystawienia faktury VAT, w formularzu zamówienia należy wpisać dokładne dane konieczne do jej wystawienia.
8. Oferowane przez sklep www.glany.pl towary są fabrycznie nowe i bez wad.
III. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA I KOSZTY DOSTAWY
1. Przesyłki wysyłamy w dni robocze (od poniedziałku do piątku), najpóźniej na drugi dzień od dnia złożenia zamówienia (w przypadku płatności przy odbiorze) lub otrzymania wpłaty (w przypadku wpłaty na konto).
2. O ewentualnych problemach z realizacją zamówienia lub opóźnieniu wysyłki Kupujący jest niezwłocznie informowany przez konsultanta sklepu.
3. Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem:
Poczty Polskiej i firm Kurierskich DPD, Inpost, Pocztex.
Do Paczkomatów Inpost.
Do punktów odbioru w sklepach Żabka, na stacjach Orlenu, paczkomatów w Biedronce.
4. W przypadku zamówienia o wartości od 300 zł koszty transportu pokrywa sprzedający (Kupujący płaci tylko za zamówiony towar).
5. Paczki wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej Pocztex docierają do odbiorcy zwykle w ciągu 48 godzin od momentu wysyłki. Paczki wysyłane za pośrednictwem firm kurierskich DPD i Inpost oraz do Paczkomatów Inpost - w ciągu 24 godzin od momentu wysyłki.
6. Sklep www.glany.pl realizuje przesyłki zagraniczne. Tryb i koszty realizacji wysyłek zagranicznych są uzgadniane indywidualnie z konsultantem sklepu i są uzależnione od ciężaru zamówionego towaru i kraju przeznaczenia.
IV. WYMIANA
1. Kupujący ma prawo wymienić otrzymany towar.
2. Wymiana jest możliwa w terminie do 14 dni od dnia odebrania przesyłki przez Kupującego. Przekroczenie tego terminu może być podstawą do nieuwzględnienia wymiany przez sprzedającego.
3. O zamiarze wymiany otrzymanego towaru Kupujący powinien poinformować sklep www.glany.pl mailowo lub telefonicznie w celu ustalenia, czy towar na wymianę jest dostępny, co umożliwi jego rezerwację.
4. Kupujący wysyła paczkę na swój koszt a paczka zwrotna wysyłana jest na koszt sprzedającego.
5. Adres do wysyłki:
Grip Spółka Jawna
Łaciarska 59
50-146 Wrocław
tel. 665 777 765
6. Do przesyłki Kupujący powinien dołączyć:
- paragon (dowód zakupu),
- kartkę z informacjami: na co ma być wymieniony odsyłany towar (w przypadku obuwia na jaki model i rozmiar), numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby zamawiającej.
7. Wymieniony towar wysyłamy na adres podany w zamówieniu, chyba że Klient na kartce z informacjami (pkt. 6) poda nam inny adres wysyłki.
8. Procedura wymiany dotyczy wyłącznie towaru będącego w nienaruszonym stanie, czyli nie noszącego śladów użytkowania i kompletnego.
9. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej informacji mailowej lub telefonicznej.
10. Wszystkie wymiany sklep www.glany.pl realizuje w możliwie najkrótszym terminie.
V. ODSTĄPIENIE OD UMOWY / ZWROT TOWARU
1. Kupujący (Jeżeli Kupującym jest Konsument lub osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego) ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni licząc od następnego dnia po dniu, w którym otrzymał przesyłkę, składając oświadczenie na piśmie, listowo lub mailowo (można skorzystać z formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu regulaminu). Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić nie później, niż na 14-cie dni od dnia odstąpienia od umowy.
2. Koszty związane ze zwrotem towaru do sklepu ponosi Kupujący. Sklep zwraca cenę towaru oraz koszt wysyłki do Kupującego.
3. Zwracany towar powinien być w niezmienionym stanie, nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien być kompletny. Do paczki ze zwracanym towarem Kupujący powinien dołączyć oryginał dowodu zakupu.
4. Pieniądze za zwracany towar przelewane są na konto Kupującego najpóźniej do 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrotnej.
5. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Wpłaty za zwracany towar dokonywane są na konto bankowe podane przez Kupującego.
VI. BRAK ZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ I REKLAMACJA
1. Sklep oświadcza, że dostarczane towary są oryginalne, nowe i bez wad.
2. Sklep ponosi wobec Kupującego odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
3. Sklep odpowiada za brak zgodności towaru z umową, która ujawniła się w ciągu 24 miesięcy od dnia otrzymania towaru przez Kupującego.
4. W przypadku ujawnienia się wady Kupujący, składający reklamację, wysyła towar razem z dowodem zakupu na adres:
Grip Spółka Jawna
Łaciarska 59
50-146 Wrocław
tel. 665 777 765
oraz pisemnie (wkładając do przesyłki z reklamowanym towarem) lub na adres email sprzedawcy (sklep@glany.pl) podaje następujące informacje (można skorzystać z formularza umieszczonego na końcu regulaminu):
- imię, nazwisko, adres, telefon oraz adres email Kupującego,
- datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację
4. Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dniu od jej otrzymania.
5. Odpowiedź w sprawie reklamacji wysyłana jest na podany przez Kupującego adres email.
VII. DANE OSOBOWE
1. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest firma Grip Sylwia Zygadło i Andrzej Zygadło Spółka Jawna z siedzibą pod adresem: ul. Łaciarska 59, 50-146 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem 0000114273, posiadająca numery NIP: 8971586774, REGON: 931945620.
2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w celu kontaktu, założenia konta, obsługi sprzedażowej i posprzedażowej zamówień. Nie przetwarzamy danych wrażliwych Użytkowników.
3. Użytkownik ma prawo dostępu, poprawiania, modyfikacji, aktualizacji, sprostowania, żądania przeniesienia lub usunięcia danych, wycofania zgody na przetwarzanie danych w całości lub w oznaczonym celu. W tym celu prosimy o kontakt pod adresem e-mail: sklep@glany.pl lub numerem telefonu: 665 777 765.
4. Ponadto Użytkownik ma prawo zgłoszenia sprzeciwu co do przetwarzania przez nas jego danych do Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO).
5. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w naszej Polityce prywatności.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Wszelkie spory nie rozwiązane za porozumieniem stron podlegają rozstrzygnięciu przez właściwe sądy powszechne.
2. Kupujący może skorzystać także z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie z mediacji (listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych) lub złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
3. Regulamin może ulec zmianie. O treści zmian regulaminu sklep www.glany.pl zamieści każdorazowo informację na stronie głównej sklepu nie później niż na 14-cie dni kalendarzowych przed wprowadzeniem zmian. W/w informacja będzie widoczna na stronie głównej do momentu wprowadzenia zmian. Klientów, którzy zawarli umowę przed wejściem w życie w/w zmian, zmiany te nie obowiązują, chyba że uznają, że zmiany takie są dla nich korzystne.
4. Zakup w sklepie www.glany.pl jest równoznaczny z akceptacją zasad regulaminu przez Kupującego.
5. Oferta prezentowana w sklepie www.glany.pl nie jest ofertą w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
Formularz odstąpienia od umowy (pobierz) Formularz zgłoszenia reklamacyjnego (pobierz)