Regulamin dla transakcji zawartych od 25/12/2014

 

I. INFORMACJE O PRZEDSIĘBIORCY
Sklep internetowy www.glany.pl prowadzony jest przez firmę:
Grip Sylwia Zygadło i Andrzej Zygadło Spółka Jawna
ul. Łaciarska 59
50-146 Wrocław
NIP: 897-15-86-774
Regon: 931945620
wpisaną w rejestrze przedsiębiorców KRS pod nr 0000114273
telefony kontaktowe: 665 777 765 lub (71) 344 3003
adres email: sklep@glany.pl

II. WARUNKI ZAKUPU I ZAPŁATY ZA TOWAR
1. Zamówienia należy składać bezpośrednio na stronie www.glany.pl poprzez wypełnienie "formularza zamówienia" znajdującego się na stronie sklepu.
2. Warunkiem przyjęcia zamówienia jest podanie przez Kupującego dokładnych danych do wysyłki towaru oraz aktualnego numeru telefonu.
3. Zamówienia złożone z opcją zapłaty za pobraniem (przy odbiorze przesyłki) są potwierdzane telefonicznie przez konsultanta sklepu w celu wyeliminowania ewentualnych błędów w adresie dostawy.
4. Zamówienia złożone z opcją wpłaty na konto są realizowane po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym.
Dane do wpłaty:
Grip Spółka Jawna
Łaciarska 59
50-146 Wrocław
Bank Pekao S.A. Oddział we Wrocławiu
nr rachunku: 35 1240 6670 1111 0000 5647 9227
W tytule wpłaty należy podać numer zamówienia.
5. Kupujący może odebrać zamówiony towar osobiście w jednym ze sklepów stacjonarnych prowadzącego sklep internetowy www.glany.pl we Wrocławiu (adresy i godziny otwarcia w zakładce kontakt). W przypadku odbioru osobistego Kupujący nie płaci kosztów dostawy.
6. Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym www.glany.pl są cenami wyrażonymi w walucie polskiej i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie zawierają kosztów dostawy zamówionego towaru.
7. Prowadzący sklep internetowy www.glany.pl wystawia dokument sprzedaży w postaci dowodu sprzedaży. W przypadku potrzeby wystawienia faktury VAT w formularzu zamówienia należy wpisać dokładne dane konieczne do jej wystawienia.
8. Oferowane przez sklep www.glany.pl towary są fabrycznie nowe i bez wad.

III. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA I KOSZTY DOSTAWY
1. Przesyłki wysyłamy w dni robocze (od poniedziałku do piątku), najpóźniej w ciągu 24 godzin od momentu telefonicznego potwierdzenia zamówienia przez konsultanta sklepu (w przypadku płatności przy odbiorze) lub maksymalnie na drugi dzień od dnia zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym (w przypadku przedpłaty na konto).
2. Dokładny termin wysyłki konsultant sklepu ustala z Kupującym w rozmowie telefonicznej potwierdzającej zamówienie.
3. O ewentualnych problemach z realizacją zamówienia lub opóźnieniu wysyłki Kupujący jest niezwłocznie informowany przez konsultanta sklepu.
4. Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem:
Poczty Polskiej
- list polecony priorytetowy - 8 zł.
Firmy kurierskiej Pocztex
- przesyłka pobraniowa (płatna przy odbiorze) - 15 zł.
- przesyłka po wpłacie na konto - 12 zł.
Firmy kurierskiej DPD
- przesyłka pobraniowa (płatna przy odbiorze) - 15 zł.
- przesyłka po wpłacie na konto - 12 zł.
5. W przypadku zamówienia o wartości od 300 zł koszty transportu pokrywa sprzedający (Kupujący płaci tylko za zamówiony towar).
6. Paczki wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej Pocztex docierają do odbiorcy zwykle w ciągu 48 godzin od momentu wysyłki. Paczki wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej Siódemka - w ciągu 24 godzin od momentu wysyłki.
7. Sklep www.glany.pl realizuje przesyłki zagraniczne. Tryb i koszty realizacji wysyłek zagranicznych są uzgadniane indywidualnie z konsultantem sklepu i są uzależnione od ciężaru zamówionego towaru i kraju przeznaczenia.

IV. WYMIANA
1. Kupujący ma prawo wymienić otrzymany towar.
2. Wymiana jest możliwa w terminie do 14 dni od dnia odebrania przesyłki przez Kupującego. Przekroczenie tego terminu może być podstawą do nieuwzględnienia wymiany przez sprzedającego.
3. O zamiarze wymiany otrzymanego towaru Kupujący powinien poinformować sklep www.glany.pl mailowo lub telefonicznie w celu ustalenia, czy towar na wymianę jest dostępny, co umożliwi jego rezerwację.
4. Wymiana odbywa się na koszt Kupującego. Kupujący wysyła paczkę na adres siedziby firmy i opłaca przesyłkę zwrotną. Adres do wysyłki:
Grip Spółka Jawna
Łaciarska 59
50-146 Wrocław
tel. 665 777 765
5. Do przesyłki Kupujący powinien dołączyć także:
- paragon (dowód zakupu),
- kartkę z informacjami: na co ma być wymieniony odsyłany towar (w przypadku obuwia na jaki model i rozmiar), na jaki adres ma być odesłany oraz telefon kontaktowy w celu sprawnego wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości związanych z wymianą.
6. Procedura wymiany dotyczy wyłącznie towaru będącego w nienaruszonym stanie, czyli nie noszącego śladów użytkowania i kompletnego.
7. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej informacji mailowej lub telefonicznej.
8. Wszystkie wymiany sklep www.glany.pl realizuje w możliwie najkrótszym terminie.

V. ODSTĄPIENIE OD UMOWY / ZWROT TOWARU
1. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni licząc od następnego dnia po dniu, w którym otrzymał przesyłkę, składając oświadczenie na piśmie, listowo lub mailowo (można skorzystać z formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu regulaminu). Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić nie później, niż na 14-cie dni od dnia odstąpienia od umowy.
2. Koszty związane ze zwrotem towaru do sklepu ponosi Kupujący. Sklep zwraca cenę towaru oraz koszt wysyłki do Kupującego.
3. Zwracany towar powinien być w niezmienionym stanie, nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien być kompletny.
4. Pieniądze za zwracany towar przelewane są na konto Kupującego najpóźniej do 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrotnej.
5. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Wpłaty za zwracany towar dokonywane są na konto bankowe podane przez Kupującego.

VI. REKLAMACJA
1. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
2. Produkty oferowane w sklepie www.glany.pl objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za wady ukryte, które ujawnią się w trakcie użytkowania (rękojmia).
3. W przypadku reklamacji, Kupujący wysyła towar razem z dowodem zakupu na adres:
Grip Spółka Jawna
Łaciarska 59
50-146 Wrocław
tel. 665 777 765
oraz pisemnie (wkładając do przesyłki z reklamowanym towarem) lub na adres email sprzedawcy (sklep@glany.pl) podaje następujące informacje (można skorzystać z formularza umieszczonego na końcu regulaminu):
- imię, nazwisko, adres, telefon oraz adres email Kupującego,
- datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację
4. Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dniu od jej otrzymania.
5. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Kupujący może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatną naprawę, lub wymianę produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep zwróci Kupującemu równowartość ceny całości dokonanej transakcji.
6. Odpowiedź w sprawie reklamacji wysyłana jest na podany przez Kupującego adres email.
7. Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużywanie się obuwia (np. fleków, wyściółki);
- uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, przecięcia);
- uszkodzenia wynikające ze złego dopasowania obuwia do stopy oraz niewłaściwego użytkowania i konserwacji;
- wygoda obuwia;
- zniszczenie lub zgubienie elementów ozdobnych (np. klamry, guziki, koraliki);
- odbarwienia;
- przemakanie.
8. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem ani wysłanych bez uprzedniej konsultacji mailowej lub telefonicznej.

VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Składając zamówienie Kupujący wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych firmy GRIP, będącej właścicielem www.glany.pl.
2. Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówienia oraz w celu informowania o nowych produktach i akcjach promocyjnych oferowanych przez www.glany.pl - jeśli Kupujący wyrazi na to zgodę.
3. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom.
4. Wszelkie spory nie rozwiązane za porozumieniem stron podlegają rozstrzygnięciu przez właściwe sądy powszechne.
5. Kupujący może skorzystać także z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie z mediacji (listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych) lub złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
6. Regulamin może ulec zmianie. O treści zmian regulaminu sklep www.glany.pl zamieści każdorazowo informację na stronie głównej sklepu nie później niż na 14-cie dni kalendarzowych przed wprowadzeniem zmian. W/w informacja będzie widoczna na stronie głównej do momentu wprowadzenia zmian. Klientów, którzy zawarli umowę przed wejściem w życie w/w zmian, zmiany te nie obowiązują, chyba że uznają, że zmiany takie są dla nich korzystne.
7. Zakup w sklepie www.glany.pl jest równoznaczny z akceptacją zasad regulaminu przez Kupującego.
8. Oferta prezentowana w sklepie www.glany.pl nie jest ofertą w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

Formularz odstąpienia od umowy (pobierz) Formularz odstąpienia od umowy     Formularz zgłoszenia reklamacyjnego (pobierz) Formularz zgłoszenia reklamacyjnego